diumenge, 7 d’octubre del 2012

Retrobant Itaca.....

Després d'un estiu molt calorós i de no tenir temps per anar a trepar, ja era hora de que arribes la tardor. Aquest estiu només he anat dos pics a trepar i un d'ells se va fotre a ploure abans d'arribar allà on haviem quedat, al final anarem una estona al rocodrom Es Cau, per fer qualque cosa i això ha estat tot lo que he fet..... Ara que soc un membre més de la ja gran familia d'aturats i ja no teng feina, puc anar a trepar un poc més, ara que tenc temps s'ha d'aprofitar.
Idò per començar varem anar a Itaca. Aquesta zona va ser oberta ja fa molt de temps per en Gustau i en Fran, si no vaig errat, però no l'havia visitada mai. El fet és que s'obriren uns quants problemes i segons me varen dir no hi havia res més, així que per pujar a fer dos blocs no valia la pena anar-hi. Fins que un dia en Beia va anar a fer sa cabra,com diu ell, per aquells voltants i va veure que realment hi havia més blocs per davora, molts de blocs....Així que hi varen pujar i començaren a obrir alguns problemes nous i a explorar per els voltants. Fruit d'aquestes petites incursions varen ser un grapat de problemes nous i lo millor és que també trobaren encara més blocs. La cosa comença a posar-se interesant i tenim molta feina per aquesta temporada, obrir nous problemes, netejar camins, adaptar zones de recepció i totes aquestes petites accions que contribueixen a crear noves zones on deixar-nos la pell.
La meva primera visita va ser un poc curta, però suficient per veure el potencial d'aquesta zona i perque m'entrasin ganes de tornar-hi amb el "kit" d'obertura de blocs i començar la tasca, tot entreten i a mi m'agrada fer-ho. En aquesta primera visita varem provar alguns dels problemes oberts darrerament i encara ens quedà temps per netejar i provar alguns dels que obrirem, encara que no tots, com una travessa per un filo romo en sostre que no varem sol·lucionar.
No vaig tenir temps de fer gaire fotos, amb l'emoció de veure tantes coses noves m'en vaig oblidar.Així i tot en vaig fer unes poques.


Joaquim provant "Gelera liquen"

En Gus al mateix problema, que va resoldre.

En Jordi també el va treure.

Jo provant un problema nou, que no ens va sortir.

En Jordi provant el mateix.

Una altre toma en aquest problema, encara sense nom.
Bé això és tot, per aquesta vegada, perque tornarem........

Salut i ens veim entre els blocs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada